Fysiotherapie Vries

Manuele therapie

Logo Fysiotherapie Brands

Uw manueel therapeut voor de provincies Drenthe en Groningen

Heeft u last van een bepaald gewricht en straalt dit door naar andere delen van uw lichaam? Dan kan manuele therapie voor u een uitkomst zijn. Hiermee kan ik u ondersteunen om de houding en bewegingen van uw lichaam te verbeteren en bovendien de pijnlijke gewrichten beter te laten functioneren.

Bij Fysiotherapie Vries dragen we er zorg voor dat u na de behandeling direct een verbetering merkt bij de bewegingen waar u voorheen nog pijn voelde. Verspreid over de provincies Drenthe en Groningen heb ik als manueel therapeut vele klanten mogen helpen om de pijn op diverse plaatsen af te laten nemen.

Effectieve behandelmethode met snel resultaat

Manuele therapie is in veel gevallen een zeer effectieve behandelmethode gebleken. De beperkte bewegingsvrijheid dient verbeterd te worden en daarnaast wilt u dat de pijn verdwijnt.

Als manueel therapeut bestaan de behandelingen uit het manipuleren (kraken) van de wervelkolom en perifere gewrichten uit bindweefselmassage en tevens rekken we diverse spiergroepen op. De werkzaamheden van een manueel therapeut komt redelijk overeen met het kraken door een chiropractor.

Dat een manueel therapeut enkel klachten aan de wervelkolom kan behandelen, is een misverstand. Bij manuele therapie behandel ik alle voorkomende klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat. Klachten aan polsen, ellebogen, enkels en knieën kunnen ook door de manueel therapeut behandeld worden.

Bram Brands is in de basis immers fysiotherapeut en kan via diverse behandelmethodes u van uw klachten af helpen.

Welke klachten kan Fysiotherapie Vries verhelpen?

Bij Fysiotherapie Vries hebben wij de beschikking over meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van fysiotherapie. Door middel van fysiotherapie, manuele therapie of shockwave therapie kunnen wij alle veelvoorkomende klachten op een goede manier behandelen.

Veelvoorkomende klachten welke zowel bij u thuis als in de praktijk behandeld worden, zijn:

Nekklachten

Rugklachten (voornamelijk lage rug)

Hoofdpijnklachten

Uitstralende pijn in arm of been

Klachten voortkomend uit een tennis- of golferselleboog

Knieklachten

Ingang praktijk Fysiotherapie Vries

Vergoeding van de kosten van fysiotherapie

Fysiotherapie Vries heeft een overeenkomst met alle ziektekostenverzekeraars. Dit betekent dat zo goed als alle behandelingen in uw (aanvullende) fysio pakket worden vergoed. Heeft u geen aanvullende verzekering of wordt uw behandeling niet door de verzekeraar vergoed? Houdt dan rekening met het feit dat een fysiobehandeling in de praktijk € 30,- kost en aan huis betaalt u hier € 41,- voor.

bij Fysiotherapie Vries

Merkt u dat uw bewegingsvrijheid beperkt is door de pijn? Ik geef u goede instructies en adviezen en begeleid u graag door het hele traject, zodat u zo snel mogelijk weer pijnvrij door het leven kunt. Neem vandaag nog contact met mij op om een afspraak in te plannen.

Openingstijden:

Maandag 08:00 - 20:00